Първоначално публикувано от sole_moe
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Блокирала врата
Collapse
X
-
Цитат:"Да има. Ядох го същото наскоро. При мен лявата ключалка е откачена, а на дясната не и достигна милиметър - 2(нагоре), за да си влезна в колата (принципно я бях оставил за точно такова аварийно отваряне - за заключване - абсурд). Та, как става:
1. Вадиш крика и вдигаш отпред, отляво;
2. Лягаш пред лявата гума и почваш да опипваш за бронята на жилото за предния капак( горе-долу се пада във вертикална посока, над левия халоген);
3. Напипаш ли бронята, ще напипаш и края и, т.е. самото жило. Разбираш, че ще трябва да го дръпнеш с клещи, защото лявата закопчалка е на една идея от бронята и ако не ти викат "клещите" няма, как да я откопчаеш. Ако дръпнеш жилото след нея откопчаваш само дясната (това става и с ръка - ако се е закъсало, обаче, ще страдаш) и нищо не правиш;
4. Отворил си вече капака и има 2 начина:
а) Имаш кабели за ток - "хвърля" ти ток някой колега, комшия, приятел и т.н и си влизаш в колата;
б) Нямаш кабели, но си приготвил новият акумулатор. Вариантите пак са 2:
- нямаш дълъг глух ключ 14 - прецакан си;
- нямаш дълъг глух ключ 14, но успяваш да намериш в последната от 5-те железарии в квартала и то точно преди да затворят - сменяш си акумулатора, като междувременно се чудиш за чий тия идиоти са сложили ~ 10 см шпилка като и 5 пъти по-къса щеше да свърши същата работа, припсуваш няколко пъти жабарите и отново си в играта..."TRENDI го е описал как става.
__________________Last edited by kendo; d.m.y г., 19:51.Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT
Comment
-
Първоначално публикувано от axl894 Покажи съобщениеKendo, благодаря ти, утре ще опитам.А иначе си нямам идея как мога да отключа вратата с тая хватка между стъклото и уплътнението,може ли съвет как да стане товаAlfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT
Comment
-
Първоначално публикувано от kendo Покажи съобщениеМоже да опиташ и по този начин.Съвета ми е първо да отвориш мануалите и да видиш точно устройството на вратата и от там да видиш дали ще се получи със шината.И като пробваш със шината,гледай да няма някоя патрулка наблизо,че ще има бая да обясняваш
(аз лично първо бих се пробвал да я отключа по някакъв електрически начин с подаването на напрежение от някъде а след това да бъркам с разни железа и пластмаси)
Ако колата е в София може да измислим нещо да я видя и аз...
---------- Post added at 22:05 ---------- Previous post was at 21:55 ----------
Първоначално публикувано от kendo Покажи съобщениеЦитат:"Да има. Ядох го същото наскоро. При мен лявата ключалка е откачена, а на дясната не и достигна милиметър - 2(нагоре), за да си влезна в колата (принципно я бях оставил за точно такова аварийно отваряне - за заключване - абсурд). Та, как става:
1. Вадиш крика и вдигаш отпред, отляво;
2. Лягаш пред лявата гума и почваш да опипваш за бронята на жилото за предния капак( горе-долу се пада във вертикална посока, над левия халоген);
3. Напипаш ли бронята, ще напипаш и края и, т.е. самото жило. Разбираш, че ще трябва да го дръпнеш с клещи, защото лявата закопчалка е на една идея от бронята и ако не ти викат "клещите" няма, как да я откопчаеш. Ако дръпнеш жилото след нея откопчаваш само дясната (това става и с ръка - ако се е закъсало, обаче, ще страдаш) и нищо не правиш;
4. Отворил си вече капака и има 2 начина:
а) Имаш кабели за ток - "хвърля" ти ток някой колега, комшия, приятел и т.н и си влизаш в колата;
б) Нямаш кабели, но си приготвил новият акумулатор. Вариантите пак са 2:
- нямаш дълъг глух ключ 14 - прецакан си;
- нямаш дълъг глух ключ 14, но успяваш да намериш в последната от 5-те железарии в квартала и то точно преди да затворят - сменяш си акумулатора, като междувременно се чудиш за чий тия идиоти са сложили ~ 10 см шпилка като и 5 пъти по-къса щеше да свърши същата работа, припсуваш няколко пъти жабарите и отново си в играта..."TRENDI го е описал как става.
__________________
И последно... на дизела 1.9 къде седи стартера? Имам някакви подозрения че нее там където е на верижната но може и да бъркам (несъм наясно с дизелите)Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 22:24.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
ако ще бъркаш през уплатненията намери шлаука или броня от жило през него да вкараш дебела жилка или стоманена тел (струна ) от пред го на прави със примка но вкараи го първо през шлаката и после навираи през уплатнението чувал съм че се отключват и със ченбери това е една синя лента за опаковки по кашони и други неща прегъва се на две и се вкарава между уплатненята156 SW 1.9JTD 110ph
Comment
-
http://www.youtube.com/watch?v=5YJzpaz0tmw
Действа проверено е
Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24
Comment
-
Първоначално публикувано от pe6kata212 Покажи съобщениеhttp://www.youtube.com/watch?v=5YJzpaz0tmw
Действа проверено е
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от sole_moe Покажи съобщениеако ще бъркаш през уплатненията намери .....
чувал съм че се отключват и със ченбери
Това с лентите за чемберосване ставаше на ладите едно време, но тук не мисля, че ще се провре между уплътненията.166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена
Comment
-
Първоначално публикувано от PEPI-2ALFA Покажи съобщение...
Това с лентите за чемберосване ставаше на ладите едно време, но тук не мисля, че ще се провре между уплътненията..
75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
Мненията са като задниците - всеки си има!
Comment
-
Първоначално публикувано от pace Покажи съобщениеНа 1.9ТД стартера е пред мотора по средата,от долу се вижда перфектно.
За мен това е начина, да се подаде напрежение на клемата му която отива към акумулатора (добре е да се направи това през някакъв товар в случаи че са закъсили клемите на акумулатора някак)sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
Comment